Občas se může stát, že doručený email s objednávkou skončí ve složce SPAM. Je proto třeba zkontrolovat i nevyžádanou poštu. Děkujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

 

I. Odstoupení od kupní smlouvy

1. V případě digitálního produktu není možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodu poté, co byla kupujícímu zaslána na jeho e-mailovou adresu. Zákazník s tím před nákupem souhlasí.

2. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoli před doručením digitálního zboží.

3. V případě prokázaní vadného zboží, má kupujicí právo do 2 let od smlouvy odstoupit a získat plnou finanční částku za nákup zpět na účet, anebo získat za vadné digitální zboží náhradu nového digitálního zboží.

4. V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem (dále jen "spotřebitelské smlouvy") se smlouvy řídí občanským zákoníkem.


Vrácení zboží

 

Kolik dní na reklamaci?

Vzhledem k povaze digitálního produktu není možné bez udání důvodu produkt vrátit. V případe však vyjímky, že je digitální produkt vadný, máte právo do 2 let jako kupujicí od smlouvy odstoupit a získat plnou finanční částku za nákup zpět na účet, anebo získat za vadný digitální produkt náhradu nového digitálního produktu.

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Naše doba pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od přijetí reklamace.

 

Platí se nějaký poplatek při vrácení zboží?

Při vrácení elektronického zboží nejsou účtované žádné poplatky.

 

Za jak dlouho se vrací reklamovaná částka?

V případě, že je reklamace uznána, vrátíme vám reklamovanou částku maximálně do 14 dní od schválení reklamace.